20 septembrie 2017

Cluj. Malta

N-am să înșir aici motivele pentru care anul acesta ne-am decis foarte greu unde să ne petrecem concediul de vară, pentru că m-ar prinde dimineața tastând și iar tastând. Important e că la un moment dat am vrut amândoi să punem stegulețul pe harta noastră din sufragerie chiar în... Malta. Zborul l-am avut din Cluj, asta ca să bifăm și o vizită scurtă la finii noștri, Ani și Mircea. Ultima oară când am văzut Clujul a fost demuuult, undeva în clasele gimnaziale, dar să nu mă întrebe nimeni cu ce am rămas în cap de acolo, pentru că eu știu doar atât: am rămas fără bani și eu și Adriana. Și ce mai era? Ah, da, am murit de foame (theee) :)) 
Chiar dacă mă deranjeză vizibil unele lucruri de prin unele locuri, chiar dacă sfidez cu tărie farmacistele incapabile să vorbească limba română din Târgu Mureș și chiar dacă pun la punct portarii Mall-urilor ("Dom'le, nu se poate așa ceva! Vă rog frumos! Eu sunt româncă, aici suntem în România, mie să-mi vorbiți românește!"), eu ador Transilvania, ador partea asta frumoasă de țară, cu tot cu oamenii faini și molateci din ea, cu întreaga gastronomie, istorie și locuri incredibile în care mi-e mereu dor sa mă reîntorc... 
made by Ani
ce spuneam mai devreme? 
penibil.
:))
baby is loading :)
spre Malta :)
30 august. la mulți ani nouă!

Niciun comentariu: